BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med arbejdsmiljø? Og motiveres du af at arbejde med skriftlige produkter, hvor du kan bringe dine kommunikative og analytiske evner i spil? Så er du måske vores nye kollega i kontoret Arbejdsmiljø og Sikkerhed.
I Administrations- og Servicestyrelsen understøtter vi Skatteministeriets koncern, så ansatte i de øvrige styrelser kan fokusere effektivt på deres kerneopgaver. Vi styrker koncernen ved at levere den faglige service og administrative hjælp, styrelserne har brug for. Vi sørger for rammen, og vi skaber værdi for andre.
Kommunikativ stærk og analytisk profil
En central opgave i Administrations- og Servicestyrelsen er, at vi understøtter det gode arbejdsmiljø for Skatteministeriets ansatte. Som generalist i arbejdsmiljøteamet vil du få en central rolle ift. at rådgive ledere og medarbejdere om regler og retningslinjer inden for arbejdsmiljø og sikkerhed, herunder arbejde med forebyggelse inden for det fysiske og psykiske arbejdsmiljø.
Vi forestiller os, at du skal arbejde med:
- Bidrag til det strategiske arbejdsmiljøarbejde, herunder bl.a. udarbejdelse af materiale til at understøtte den årlige arbejdsmiljødrøftelse.
- Indsamling og bearbejdning af data om arbejdsmiljø og sikkerhed som du formår at omsætte til udvikling af arbejdsmiljøindsatser, fx flytte-APV.
- Udvikling og afholdelse af uddannelser for arbejdsmiljøorganisationen.
- Projekter inden for arbejdsmiljø og sikkerhed evt. på tværs af kontoret.
Du bliver en del at kontoret Arbejdsmiljø og Sikkerhed, som består af 23 engagerede medarbejdere. Vi løser en bred vifte af opgaver. Ud over arbejdet med arbejdsmiljø for Skatteministeriets medarbejdere løser vi også tværgående opgaver inden for sikkerhed og beredskab. Du er tilknyttet arbejdsmiljøteamet, men vil også få mulighed for at arbejde på tværs og løse opgaver i sikkerhedsteamet.
Vi lægger vægt på, at du bliver en del af et bredt fagligt samarbejde. I vores optik er samarbejde nøglen til at lykkes. Vi er drevet af fælles mål og opfatter vores arbejdskultur som fagligt stærk, effektiv og uformel. Vi ønsker, at du får ansvar fra start, og at du løbende udvikler dig og udbygger din værktøjskasse, så du trives i dit arbejde og kan yde dit bedste.
Du er generalist med stort drive og leverer kvalitet
Du ser dig selv som generalist og har en relevant akademisk uddannelse. Du kan være nyuddannet eller have et par års erfaring – det vigtige for os er, at du har et stort drive, leverer resultater med kvalitet og har lyst til at dygtiggøre dig inden for arbejdsmiljøområdet.
Du har en analytisk tilgang til opgaven og forstår at kommunikation er essentielt. Vi lægger vægt på, at du:
- har en bred interesse for arbejdsmiljø og hurtigt kan sætte dig ind i lovgivning på forskellige områder
- er god til at planlægge og organisere dit arbejde og indtænker mulige interessenter
- kan arbejde selvstændigt og løbende holder dig opdateret om nye tendenser og udvikling inden for arbejdsmiljø
- er god til at kommunikere på skrift og tale og formidle viden og resultater til en bred kreds
- er god til at samarbejde og sparre med kolleger og interessenter
- kan arbejde under tidspres og indimellem med stramme deadlines
- trives med procestunge opgaver der kræver et godt overblik
Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser mv. senest den 31. maj 2023 via linket "Søg stillingen".
Vi forventer at afholde samtaler løbende. Der kan indgå en case, personprofilanalyse og en logiktest i rekrutteringsprocessen.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mike Vestergaard på tlf. 72 38 14 29 eller teamkoordinator Karina Vegeberg Haugsted på tlf. 72 37 03 39.
Tiltrædelse er pr. 1. august eller efter aftale.
Bemærk at stillingen er et barselsvikariat og har en varighed på 12 måneder.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil blive indhentet straffeattest og referencer i forbindelse med ansættelse.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169013&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835156