Bliv kundeserviceassistent hos Nanostone ApS i Hedehusene og skab stærke kunderelationer

dato

Kundeserviceassistent til Nanostone ApS – Hedehusene

Brænder du for førsteklasses kundeservice og har du talent for at opbygge stærke og langvarige kunderelationer? Så kan du være den nye kollega, vi søger til vores Kundecenter hos Nanostone i Hedehusene.

Dit ansvarsområde

Som kundeserviceassistent bliver du en af Nanostones vigtigste stemmer udadtil. Du håndterer henvendelser via telefon og mail og spiller en central rolle i at sikre, at vores kunder får en positiv oplevelse.

Du arbejder aktivt med at fastholde kunderne og tilpasse vores løsninger, når deres behov ændres. Vi prioriterer stærke, tillidsfulde relationer til både private og erhvervskunder.

Dine arbejdsopgaver

  • Besvare og håndtere indgående kundehenvendelser på telefon og mail

  • Fastholde eksisterende kunder

  • Rådgivning, support og vejledning om Nanostones produkter og services

  • Behandling af reklamationer og opfølgning på kundesager

  • Ordrehåndtering samt mindre bogholderiopgaver

  • Administrativ support til driftsledere og planlægningsafdelingen


Teamet og missionen

Du bliver en del af vores Kundecenter i Hedehusene, hvor du kommer tæt på kollegaer fra hele driftsorganisationen.

Vores fælles mission er, at størstedelen af alle kundehenvendelser bliver modtaget, løst og afsluttet direkte i Kundeservice med høj kvalitet og effektivitet.

Hvem er du?

  1. Du er serviceminded og gerne med erfaring fra kundeservice

  2. Du kommunikerer klart og professionelt – både skriftligt og mundtligt

  3. Du arbejder målrettet og effektivt, og du motiveres af driftsmål som kvalitet og svar tider

  4. Du trives i et team, hvor man løfter i fællesskab og støtter hinanden

  5. Du har flair for IT og lyst til at lære nye systemer

  6. Du er ansvarsfuld og kan træffe selvstændige beslutninger


Hvad tilbyder vi?

  1. Fast løn

  2. Grundig onboarding samt løbende faglig sparring og udvikling

  3. Sundhedssikring og pension

  4. Godt sammenhold på tværs af afdelinger og en uformel tone


Opstart og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen med forventet opstart 1. februar 2026, medmindre andet aftale. Arbejdstiden er mandag–fredag kl. 07:00-17:00.

Der kan forekomme weekend- og helligdagsarbejde i perioden marts–september.

Stillingen er tidsbegrænset i 6 måneder med mulighed for forlængelse.

Interesseret?

Send din ansøgning og CV senest d 15. januar 2026

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-assistent Marlene Bebe på tlf. 42926617.

Vi rekrutterer løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Om Nanostone ApS

Nanostone er Nordens førende eksperter i udvendig rensning og vedligeholdelse af hjemmet. Vi arbejder med flise- og trærens, algebehandlinger og græspleje, og vi servicerer årligt over 30.000 faste kunder.

Vi har modtaget Børsens Gazellepris syv år i træk et resultat af høj kvalitet og stærk kundetilfredshed.

I vores højsæson fra marts til august har vi omkring 100 medarbejdere på landsplan, samt på vores kontorer i Hedehusene og Vejle.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nanostone, Baldersbuen, 2640 Hedehusene

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d8c36516-50fb-4f79-80eb-42c81029927d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet