Bliv Power BI-udvikler hos GSV og vær med til at drive digitalisering og dataindsigt

Profilbillede
dato

Vil du være med til at levere Power BI-løsninger, og til at arbejde med en række forskellige datateknologier, herunder SQL, Python og MS Fabric? Vil du være ansvarlig for udviklingen af Power BI-løsninger, og gennem dataintegration, modellering og visualisering understøtte dine kolleger hos GSV? Så læs videre..

Velkommen til GSV

GSV Materieludlejning A/S er den største udlejningsvirksomhed af materiel og udstyr i Danmark, med kunder i både industri/service, bygge/anlæg og det offentlige.

Vi er over de sidste år vækstet, bl.a. via opkøb af 5 virksomheder og er gået fra at være en mindre virksomhed på 100 medarbejdere til i dag at være over 500 medarbejdere fordelt rundt i hele landet. I 2022 blev vi en del af Kiloutou Group, der er en fransk familievirksomhed, den 3. største udbyder i Europa. GSV og Kiloutou har samme agenda i forhold til bæredygtighed og digitalisering. Vigtigst af alt, så har vi begge fokus på mennesker før maskiner.

Teamet

Som BI udvikler vil du indgå i et eksisterende og velfungerende team, bestående af vores eksterne konsulent som hjælper med overgangen fra vores tidligere værktøj, Qlikview til Power BI, og som forsætter på fast basis. Desuden 3 Business Controllere, og du referer til Sune Johansson, Direktør for Business Controlling & BI.

”I vores afdeling er vi stolte af det, vi laver, og måden vi gør det på. Vi sætter en ære i at være imødekommende og levere høj standard og kvalitet til vores kolleger.

Vi arbejder med fuld frihed på vores opgaver og der er højt til loftet. Så samtidig med at vi har det sjovt og godt sammen i teamet, så leverer vi relevante og værdiskabende løsninger til forretningen.” fortæller Sune.

Opgaven

Vi er ved at gå fra Qlikview til Power BI og har brug for dig som ser denne transformation som spændende, udfordrende og udviklende for dig selv. Du vil sammen med vores faste eksterne konsulent, som har detaljeret indsigt i vores systemer, skulle varetage og udvikle vores BI miljø med SQL i MS Fabric og videre via DAX over i Power BI.

I oktober måned 2024 sker implementeringen af de vigtigste rapporter i Power BI, og samtidig overgår vi på ERP siden til Business Central Cloud.

I overgangen og indtil vi er kørende med de sidste rapporter, benytter vi en leverandør på implementeringen, og du kan forvente i en periode at skulle koordinere med konsulenter herfra, samt at samle nødvendig viden om løsningen. Efter implementeringen er det hensigten, at BI primært skal driftes og udvikles in-house.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Være med til end-to-end BI-løsninger fra formulering af forretningskrav til udvikling af forespørgsler og visualisering samt distribution via Power BI Service.
  • Revidere og ombygge eksisterende modeller for at opfylde forretningsbehov.
  • Foreslå teknologiske forbedringer.
  • Udvikle datamodeller til at understøtte virksomhedens løbede behov.

For at få succes i rollen forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at udvikle end-to-end BI-løsninger fra idé- og konceptfase til færdig løsning.
  • Har stærk viden om SQL og forespørgselsoptimering.
  • Erfaring med datamodellering, forretningsanalytiske begreber og med at designe effektive datamodeller.
  • Er kyndig i Power BI Desktop, Power BI Service og DAX.

Det vil være et plus, hvis du:

  • Kan anvende avanceret DAX-kode og bygge yderligere M-forespørgsler.
  • Har erfaring i at integrere Power BI med forskellige datakilder, såsom SQL-databaser, Excel-filer og API'er.
  • Har erfaring med Python.

Hvis du mener, at du kan bidrage til vores team, selvom du ikke opfylder alle kravene, opfordrer vi dig stadig til at ansøge.

Vi tilbyder:

Et meget selvstændigt og afvekslende job, i en dynamisk virksomhed med et uformelt arbejdsmiljø og fri omgangstone. Faglig og personlig udvikling, som du i høj grad selv er med til at skabe. Faglig sparring med kompetente kollegaer samt ”højt til loftet” og korte kommandoveje.

Løn efter kvalifikationer, og med pensions- og sundhedsordning tilknyttet. Udover en række øvrige personalegoder er det værd at nævne at der er stor mulighed for personlig udvikling gennem interne og eksterne kurser.

GSV er kendetegnet ved en flad organisation, hvor alle ansatte er lige vigtige medspillere i forhold til frembringelsen af det optimale produkt. Hver underafdeling har sin spidskompetence, som ikke kan undværes, og der sættes stor pris på den enkelte medarbejders arbejdsindsats.

Interesseret?

Vi samarbejder med HR konsulenthuset Sylvest+ på denne stilling, og hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Thomas Sylvest på thomas@sylvestplus.dk eller +45 6057 6500.

Ansøg

Ansøg her på siden. Vi har brug for dig snarest, så send din ansøgning allerede i dag. Vi indkalder til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

sylvest+ ApS, Europaplads, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121071

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet