BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du med en varieret hverdag med en stor grad af selvstændighed, hvor du sammen med dit team skal yde god service overfor vores beboere.
Dit team – dygtige medarbejdere der værdsætter samarbejde
Du bliver en del af et team med 16 medarbejdere. I teamet har vi mange forskellige baggrunde, som gør, at næsten alle opgaver kan løses uden ekstern hjælp. Vores fælles mål er at skabe tilfredse beboere.
Boligområdet Gadehavegård i Høje Taastrup skal frem til 2030 omdannes og renoveres. Beboerne har derfor godkendt en helheds- og udviklingsplan for afdelingen, som bl.a. indebærer en gennemgribende indvendig og udvendig renovering af boliger, nedrivning af blokke, opførelse af nye almene ældreboliger, private boliger og et campusområde samt ny infrastruktur. Visionen er at fremtidssikre boligafdelingen og at skabe et kvarter i balance, hvor der er plads til alle.
Dit job – indflydelse og variation
Du vil i høj grad have indflydelse på tilrettelæggelsen af dine egne arbejdsopgaver, og i samarbejde med driftslederen vil dine opgaver bl.a. rumme:
- Ind– og udflytningssyn, herunder tilsyn og kvalitetskontrol – vi bruger iSyn.
- Håndtering af forsikringssager og kontakt til byggesagens samarbejdspartnere.
- Koordinering og almen kontakt til beboere.
- Ansvar for egne drifts- og vedligeholdelsesopgaver.
- Beboerservice.
- Samarbejde med genhusningsteamet.
- Deltagelse i diverse møder.
Vi tilbyder
Vi tror på, at variation i opgaverne, selvstændighed og fleksibilitet i jobbet giver tilfredse medarbejdere og gode resultater.
- Løn og pension i henhold til gældende overenskomst mellem Boligselskabernes Landsforening og Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landssammenslutning.
- Sundheds- og behandlingsforsikring.
- Gode udviklingsmuligheder, gode kolleger og en spændende og afvekslende hverdag.
- En bred palette af opgaver, hvor du hver dag gør en forskel for beboerne.
Om dig
For at du kommer til at trives i den nye stilling, skal du kunne lide at navigere i en hverdag med mange forskellige opgaver, herunder en del administration. Du skal have flair for nemt at opbygge gode relationer, samt at kunne tale med alle slags mennesker. Derudover forestiller vi os at du:
- Har erfaring fra en lignende stilling og gerne har en håndværksmæssig baggrund.
- Er fortrolig med IT, og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer.
- Er god til at kommunikere - både i skrift og tale.
- Har gode samarbejdsevner.
- Kan formulere sig på engelsk i tale og gerne på skrift.
- Er systematisk og struktureret samt kan planlægge og prioritere.
- Du har kørekort.
Ved ansættelse skal der vises straffeattest og anmærkningsfri børneattest.
Kontakt og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, kan du ringe til driftsleder Ole Nielsen på 43 99 83 52.
Send gerne dit CV til os. Du behøver ikke at skrive en ansøgning, men skriv gerne et par linjer i dit CV om hvorfor du søger denne stilling. Deadline for ansøgninger er den 5. juni 2023.
Tiltrædelse den 1. september 2023.
Domea.dk er en af Danmarks førende almene administrations- og rådgivningsvirksomheder. Vores kunder er almene boligorganisationer og -administrationer, der til sammen ejer og administrerer godt 80.000 boliger fordelt over hele landet. Sammen med vores kunder vil vi gøre Danmark til et bedre og billigere sted at bo
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=776ff054)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Domea.dk, Oldenburg Alle, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=776ff054&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844402