BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvad hvis du fik chancen for at bidrage til en digital transformation af DSB’s kundeservice? Motiveres du af at organisere og producere viden? Så skal du læse med her.
Vi er i gang med en digital transformation af kundeservice på tværs af hele organisationen, der skal gøre det nemmere at være kunde og nemmere som medarbejder at betjene kunden.
Vi skal arbejde med viden som disciplin og implementerer derfor et nyt værktøj, der binder alle vores arbejdsgange, svar og vejledninger sammen på en sammenhængende måde.
Til understøttelse af transformationen, implementeringen og den fortsatte digitale udvikling søger vi derfor dig, som vores nye Knowledge Manager.
Din hverdag Som Knowledge Manager hos DSB får du ansvaret for at skabe, organisere og dele viden og information inden for virksomheden. Du vil få en vigtig rolle i at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse, når de rejser med os.
Din primære opgave vil være at sikre, at vores medarbejdere har adgang til de nødvendige oplysninger og viden for at levere en høj kvalitet af service til vores kunder.
Vi skal til at arbejde med viden på en anden måde end hidtil, og derfor er rollen er ikke defineret 100 procent, så du skal være motiveret for at skabe den sammen med os.
Du kommer til at
- Skrive artikler på tværs af vidensområder, som gør viden tilgængelig og anvendelig i både de personlige og digitale servicesituationer.
- Udvikle og vedligeholde processer for løbende produktion og vedligeholdelse af viden.
- Træne og undervise redaktører og medarbejdere i at bruge videns løsningen effektivt.
- Indsamle og formidle statistik på videns løsningen.
- Samarbejde med digitale kanaler omkring distribution af viden til de digitale løsninger.
Måske har du
- En relevant bachelor- eller kandidatgrad
- Siddet i en rolle hvor du har fået godt kendskab til Knowledge Management
- Erfaring med kundeservice
- Gode kommunikations- og præsentationsevner
- Erfaring med at træne og undervise medarbejdere
Vi tilbyder en central rolle i en betydelig digital transformation, hvor Knowledge management spiller en meget væsentlig rolle. Du bliver en del af et dygtigt team, der i tæt samspil skal sikre transformationens fremdrift og realisering.
Du refererer fra ansættelsen til Transformation Manager i den Programorganisation som DSB har etableret til at lede den digitale transformation.
De nye processer overdrages når de er færdigudviklede og implementeret til driftsorganisationen DSB Personligt Salg & Kundeservice. Din rolle og reference vil i den forbindelse følge med over i driftsorganisationen.
Hvad tilbyder DSB? Nogle af vores personalegoder er
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og PureGym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Søg nu Ansøgningsfristen er d. 15.08.2023.
Vi evaluerer og gennemfører samtaler løbende, så skynd dig at søge.
Upload cv, ansøgning og (evt.) eksamenspapirer.
Har du spørgsmål, så ringer du bare til Ceyda Metin Liechti på tlf. 24 68 20 24
#LI-DNI
#LI-SG1
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Høje-Taastrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191685&DepartmentId=20005&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882160