Kunderservicemedarbejder til Danske Bank

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Proaktiv dialog i fokus

Du bliver en del af af et større team af både fastansatte og andre ansatte gennem Moment. Alle tager hånd om de ind- og udgående opkald fra kunder i Danske Bank.

Din opgave vil blandt andet være at modtage indgående opkald, hvor du rådgiver kunderne om daglig økonomi herunder brug af mobilbank, Netbank og digitale løsninger. Derudover vil du også håndtere udgående opkald, hvor du vil ringe ud til Danske Banks kunder og tilbyde dem et møde med en relevant samarbejdspartner eller rådgiver. Hvis behovet er der, så booker du mødet ind hos rådgiveren.

Alt i alt handler det om at yde sublim service til kunderne i Danske Bank - uanset, hvilken type henvendelse det drejer sig om.

Du bliver klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt, samtidig med at du hjælper og vejleder den enkelte kunde.

Teamet består af medarbejdere som alle vægter det sociale fællesskab højt. Der er altid plads til et godt grin i en ellers travl hverdag, hvor succeser bliver fejret. Du vil blive en del af en kultur, som bærer præg af høje ambitioner og professionalisme, pakket ind i en uformel tone blandt kolleger i hverdagen.

Er du den næste kandidat?

Vi leder efter dig, der har evnen til at håndtere forskelligartede opgaver og trives i et dynamisk og uforudsigeligt arbejdsmiljø. Du er derudover i stand til at tage initiativ, træffe kvalificerede beslutninger på egen hånd, og ser dig selv arbejde i en hverdag fyldt med kundekontakt over telefonen.
Hver kunde skal opleve en venlig, smilende, serviceminded og proaktiv kundekonsulent, når de møder dig i røret. Dette er afdelingens vigtigste parameter.

Derudover skal du kunne nikke genkendende til at:

  • Sublim kundeservice er en del af dit DNA.
  • Du har erfaring med kundedialog.
  • Du kommunikerer problemfrit på engelsk.
  • Du forstår at styre samtalen, være proaktiv og spørge ind til kundens ønsker og behov.

Du skal derudover kunne fremvise straffeattest og bekræfte, at du ikke er registreret i RKI eller lignende.


Praktisk

Opstart d. 8. august 2023 og løber til 30. april 2024.

Lokation: Dalbergstrøget 17, 2630 Høje Taastrup. Fra februar 2024 vil lokationen være København K.

Timeløn: 176,55 kr. (Grundløn: 165 kr., samt et overenskomstbestemt tillæg på 7% af din timeløn).

Mødetiden er på mandag-torsdag i tidsrummet 08:45-16:45 samt fredag i tidsrummet 08:45-16:15.

Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen.

Der er mulighed for tilkøb af frokost.

Proces

Går du videre i processen, vil du blive ringet op med henblik på en telefonisk samtale.

Efterfølgende vil de mest kvalificerede kandidater blive indkaldt til en rekrutteringsdag/assessment d. 1. august 2023. Det er derfor en forudsætning at du kan deltage denne dag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185259&pk_vid=fa3ae8ad471540b6168854723719fd84

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873382

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet