Lønningsbogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lønningsbogholder 
Er du glad for at arbejde med løn og kunne du tænke dig at blive en del af et dedikeret og faglig stærkt team og kan du tage ansvaret for lønadministration til 350 timelønnede medarbejdere, så er du måske den vi søger.
Vores nuværende medarbejder har efter mere end 40 år valgt at gå på pension til foråret, og vi  tilstræber derfor at der vil blive mulighed for en grundig overdragelse og god on-boarding i jobbet.
 
Du vil referere til regnskabschefen, få et tæt samarbejde med vores anden lønningsbogholder og vil derudover også få et tæt samarbejde med HR samt vores ledere i produktionen.
​​​​​​​ 
Dine primære opgaver bliver:

  • lønkørsel – for timelønnede, primært 14- dags lønnede
  • udarbejde ansættelseskontrakter, tillæg til kontrakter m.m.
  • oprette og vedligeholde stamdata i vores lønsystem som er SAP
  • kontrol af tidsstemplinger
  • lønafregning og -afstemning
  • sikre overholdelse af overenskomster, herunder vejlede og rådgive organisationen omkring løn- og overenskomstspørgsmål
  • refusionsansøgninger
  • diverse indberetninger til Danmarks statistik, pensionsselskaber og myndigheder
  • dataudtræk og sammensætning af data fra lønsystemet 
  • backup på funktionærløn

Vi forventer, at du:

  • har god erfaring med lønprocesser og lønkørsel. Har du kendskab til SAP løn vil det være en fordel, men det er ikke et must  
  • har erfaring med HR-administration 
  • har indsigt i gældende og relevant lovgivning, herunder ferieloven, barselsloven m.v. 
  • har indsigt i byggeriets overenskomster eller som minimum er interesseret i at få det
  • har IT flair, herunder godt kendskab til Microsoft Office, særligt Excel samt anvendelse af ERP-system
  • er ansvarlig, struktureret og faglig velfunderet samt kan planlægge din egen arbejdsdag
  • du har et godt humør, er serviceminded og god til at samarbejde
  • du har indsigt i håndtering af persondata og personfølsomme data
  • har gode formuleringsevner på dansk både skriftlig og mundtlig, samt kan gøre dig forståelig på engelsk 

Vi tilbyder:

En fuldtidsstilling med gode og fleksible arbejdsforhold, i et godt og trygt arbejdsmiljø med venlige kollegaer.
Løn efter kvalifikationer, god pensionsordning og sundhedssikring.

Om virksomheden - Du får 450 nye kolleger – vil du med på holdet? 
I Spæncom producerer vi betonelementer og vi er en specialiseret partner, der kan omsætte kundernes ideer til konkret betonviden, Vi har sat standarden indenfor dansk betonelementbyggeri i mere end 75 år og det bliver vi ved med, fra første fase til færdigt byggeri.

Vi tror på, at fremtidens bæredygtige og solide Danmark skal bygges med mennesker og miljø for øje - det sker bedst, når kompetence og arbejdsglæde går hånd i hånd. Vi har det sjovt og spiller hinanden gode, når vi arbejder sammen om at finde de bedste løsninger, men vi kan også fordybe os og arbejde koncentreret. 

Virksomheden har 4 lokationer, hovedkontoret i Hedehusene samt fabrikkerne i Vemmelev, Kolding og Aalborg, derudover har vi en montageafdeling med ca. 40 medarbejdere. Samlet set er vi ca. 350 timelønnede og 100 funktionærer ansat.

 
Er du blevet interesseret?
Du kan uploade motiveret ansøgning og CV ved at klikke på "Send ansøgning" og følge vejledningen.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Lars Hebo Hansen på 51 25 24 73.

Vi vurderer løbende ansøgningerne. Diskretion er en selvfølge.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest dog senest den 20. november.
 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Høje-Taastrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SPÆNCOM A/S, Akacievej, 2640 Hedehusene

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940858

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet